Kuuntele Kehtaanko kysyä -podcastia, klikkaa tästä 🎧

Ilmainen juoksu-webinaari

Aihe: Aloita juoksu turvallisesti raskauden ja synnytyksen jälkeen
Aika: ti 22.6. klo 9.30-10.00

Kuinka aloittaa juoksu turvallisesti raskauden ja synnytyksen jälkeen

Juoksu vaatii keholta ja iskutuksen ja tärähdysten vuoksi erityisesti lantionpohjalta paljon. Lantionpohjan tulisi olla dynaaminen ja joustava, eli lihaksista tulisi löytyä sekä riittävä rentous että voima. Raskauden ja synnytyksen jälkeen liian varhain aloitettu juoksu saattaa altistaa erilaisille lantionpohjan alueen ongelmille, kuten esimerkiksi gynekologisille laskeumille. Tule kuuntelemaan tietoisku siitä, kuinka aloittaa juoksu turvallisesti!

Tervetuloa mukaan! 

Ilmoittaudu mukaan tästä. Saat osallistumisohjeet sähköpostilla. Valmennus on maksuton.

Aloita juoksu turvallisesti raskauden ja synnytyksen jälkeen -webinaari 22.6. klo 9.30-10.00

Tule kuuntelemaan 30 minuutin MAKSUTON tietoisku juoksun aloittamisesta turvallisesti raskauden ja synnytyksen jälkeen.

Tietoiskussa käymme läpi mm. seuraavia aiheita:

  • Muuttunut keho raskauden ja synnytyksen jälkeen – kuinka lähteä liikkeelle.
  • Lantionpohjan harjoittaminen raskauden ja synnytyksen jälkeen ja miksi lantionpohjan lihasten tulee olla kunnossa ennen juoksun aloittamista.
  • Mistä tiedät, että et ole vielä valmis juoksemaan.
  • Mistä tiedät että olet valmis juoksemaan.
  • Turvallinen tapa aloittaa juoksu raskauden ja synnytyksen jälkeen.
  • Q&A

Tietoiskun pitää Nordic Fit Maman perustaja ja valmentaja Riina Laaksonen. Kesto on noin 30 min. Webinaari on maksuton.  

Lämpimästi tervetuloa mukaan! Kutsuthan mukaan myös muut äiti-kaverit!

Close

50% Complete

Two Step

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.