Lantionpohjan treenihaaste

Neljän viikon haaste auttaa löytämään riittävän voiman sekä rentouden lantionpohjaan. Harjoitukset auttavat mm. selkäkipuihin, virtsankarkailuun ja laskeumien ennaltaehkäisyyn. Haaste sopii kaikenikäisille ja kuntoisille naisille.
Hinta vain 4,90 € (norm. 19,90 €).

Kyllä, kiitos!
 

Vuokkoset mukana haasteessa –lantionpohjan hyvinvoinnin puolesta

Haastamme kaikki naiset treenaamaan lantionpohjan lihaksia 4 viikon ajaksi!

90% valmennuksiimme osallistuvista naisista kokee epätietoisuutta siitä miten lantionpohjan lihaksia tulisi harjoittaa. Toisinaan myös vaivat saattavat johtua lantionpohjan kireyksistä eikä suinkaan lihasten voiman puutteesta. 

Lantionpohjan tärkeyttä kehon hyvinvoinnin kannalta ei voi liikaa korostaa. Kuitenkin juuri lantionpohjan treenaaminen valitettavan usein unohtuu, vaikka muuten harjoittelisimme kuinka monipuolisesti – koska "eihän ne näykään minnekään".

Treenihaasteen aikana opit sekä treenaamaan että rentouttamaan lantionpohjaa. Haaste kestää neljä viikkoa. Saat joka viikko 5 päivänä (2 päivää levätään) ohjeet lantionpohjan harjoituksiin. Valmentajana toimii Nordic Fit Maman Riina Laaksonen ja aikaa tarvitset vain noin 10 minuuttia päivittäin. Ota haaste vastaan ja pistetään yhdessä lantionpohja kuntoon! Haasta mukaan myös äitisi, siskot, ystävät ja työkaverit. ❤️

Koska lantionpohjan hyvinvointi kuuluu kaikille, tarjoamme haasteen nyt vain 4,90€ hintaan (norm 19,90€). Haasteeseen pääset mukaan 24.10. saakka. 

Lantionpohjan lihasten harjoituksilla voit saada apua moneen ikävään vaivaan:

apua virtsankarkailuun

Apua virtsankarkailuun

Virtsankarkailu on yleinen ongelma, mutta ei koskaan normaalia, vaan merkki siitä, että keskivartalo ja lantionpohja eivät toimi oikein. Asiaan voi onneksi kuitenkin vaikuttaa oikeanlaisilla harjoituksilla, nopeastikin ja jopa vuosia synnytyksen jälkeen!

Lue lisää

Hyvä ryhti ja eroon selkäkivuista

Lantionpohjan treenillä korjaat myös ryhtiä. Samalla kun keskivartalo vahvistuu ja ryhti paranee, helpottavat usein huomaamatta myös selkäkivut.

 

Lue lisää

Heikentynyt lantionpohja altistaa laskeumalle

Laskeuma on tavallinen lantionpohjan ongelma, joka syntyy, kun emättimen seinämän jokin kohta pullistuu enemmän kuin sen kuuluisi. Säännöllisellä lantionpohjan treenillä voit ehkäistä laskeuman syntymistä.

Lue lisää

Parempaa seksiä, kiitos!

Lantionpohjan lihakset, vatsan lihakset ja keskivartalon kunto liittyvät monella tapaa tyydyttävään seksielämään. Lantionpohjan kireys voi aiheuttaa mm. kipuja ja vaikuttaa tuntoherkkyyteen. 

Lue lisää

Ota haaste vastaan!

Tuhannet eri ikäiset naiset ovat saaneet haasteesta apua oireisiinsa ja sen myötä pystyvät nyt nauttimaan arjesta paremmin. Koskaan ei ole liian myöhäistä aloittaa lantionpohjan lihasten harjoittelua. Treenihaasteen hinta nyt vain 4,90 € (norm. 19,90 €)!

Kyllä kiitos, haluan mukaan!

Treenihaaste sopii KAIKILLE NAISILLE, mutta on erityisen hyödyllinen sinulle, jos

  • Olet vastikään synnyttänyt tai raskaana. 
  • Kärsit virtsankarkailusta esim. yskiessä, aivastaessa tai juostessa.
  • Haluat vahvistaa lantionpohjan lihaksia ja siten ehkäistä myöhemmässä vaiheessa iän mukanaan tuomia ongelmia, kuten virtsankarkailua ja laskeumia.
  • Kärsit liian kireästä lantionpohjasta ja sen tai stressin aiheuttamista mahdollisista kireyksistä muualla kehossa (vatsan alue, lantio, alaselkä, puremalihakset).
  • Seksi tuntuu välillä epämukavalta tai kivuliaalta.
  • Olet käynyt läpi sektiosynnytyksen, etkä oikein tiedä kuinka lähtisit kehoasi kuntouttamaan.

Haaste sopii kaikille naisille, iästä ja fyysisestä kunnosta riippumatta. Olitpa vasta esikoisesi synnyttänyt TAI jo aikuisten lasten äiti TAI et koskaan synnyttänyt. Koskaan ei ole liian myöhäistä aloittaa lantionpohjan harjoituksia! 

Katso myös usein kysytyt kysymykset

Asiakkaiden palautteita

Olo tuntui vahvemmalta ja reippaammalta. Harjoitteet olivat helppoja niin, että kukaan vaan pystyy ja ehtii ne tekemään. Riinan lempeä ja ymmärtävä ote asiaan.

Pystyn käymään hölkällä ilman pelkoa virtsan karkaamisesta. Tunnen kroppani ja hallitsen sitä paremmin. Tämä oli hyvä haaste ja tarpeellinen. Toivottavasti tällaisen tehotreenin voisi tehdä kerran vuodessa.

Seksin aikana ei enää pelota että tulisi yllätysilmoja tai virtsankarkailua. Ja uskaltaa aivastaa! Parasta on ollut se että harjoitukset voi tehdä mihin aikaan päivästä vain tai kiireen sattuessa seuraavana päivänä. Eli täysin omaan tahtiin. Ohjeet on selkeät, videoista oli suuri apu. Erittäin loistava ja selkeä kokonaisuus. 

Hartiani eivät ole yhtä kipeät. Koen oloni ryhdikkäämmäksi. Parasta oli säännöllisyys ja se, ettei tarvitse miettiä mitä pitäisi treenata vaan tekee vaan.

Ei tarvinnut jännittää liikkuessa lirahtaako pissa. Virkeys ja lenkille lähtö on parantunut ja lenkit ovat pidentyneet. Liikkeet tehtiin rauhallisessa ohjauksessa ja rytmissä :)

Voi aivastaa turvallisin mielin. Edistys myös inspiroi pitämään itsestä ja omasta palautumisesta huolta. Parasta oli lempeä lähestymistapa ja sopivan lyhyet harjoitukset, jotta ne tulivat tehdyksi.

Aloita jo tänään!

Liity tuhansien tyytyväisten naisten joukkoon ja aloita 4-viikon treenihaaste. 
"Ei tarvinnut jännittää liikkuessa lirahtaako pissa. Virkeys ja lenkille lähtö on parantunut ja lenkit ovat pidentyneet. Liikkeet tehtiin rauhallisessa ohjauksessa ja rytmissä."

Treenihaasteeseen pääset mukaan vain pullakahvien hinnalla 4,90 €!

Kauppaan
Nordic Fit Maman verkkovalmennukset

Valmentaja Riina Laaksonen

Valmentajana ja tukenasi koko haasteen ajan toimii äitiysliikuntaan erikoistunut personal trainer ja Nordic Fit Maman perustaja, Riina Laaksonen.

Kaikki haasteen harjoitukset ovat myös Mehiläisen asiantuntijoiden hyväksymiä.

"Toistaiseksi ei ole olemassa leikkausta, joka voisi korjata heikon lantionpohjan, eli jumppa on must!"  Mehiläisen asiantuntija, gynekologi, Tuuli Soini muistuttaa.

Lantionpohjalla on monta tärkeää tehtävää:

  1. Lantionpohjan lihakset tukevat erityisesti virtsaputkea, emätintä ja peräsuolta. Hyväkuntoiset lihakset ehkäisevät virtsan- ja ulosteenpidätysongelmia sekä emättimen laskeumia.
  2. Lantionpohjan lihakset toimivat lattiana lantion sisäelimille ja pitävät ne oikeilla paikoillaan.
  3. Lantionpohjan lihakset toimivat yhteistyössä pallean ja syvimpien vatsa- ja selkälihasten kanssa toimien lanneselän tukena.
  4. Lantionpohjan lihaksistolla on suuri merkitys niin naisen kuin miehenkin seksuaalitoiminnoissa ja -nautinnossa.
  5. Lantionpohjan lihakset huolehtivat kehon asennon hallinnasta yhdessä kehon muiden lihasten kanssa.
  6. Naisilla lantionpohjan lihakset ovat tärkeässä roolissa raskauden ja synnytyksen aikana sekä näistä palautumisessa.
Nordic Fit Maman verkkovalmennukset

Miten treenihaaste toimii?

1. Kirjauduttuasi haasteeseen, pääset haasteen valmennusalustalle, mistä kaikki materiaali löytyy. Täytettyäsi aloituskyselyn, pääset ensimmäisen viikon materiaaliin ja automaattiset muistutusviestit alkavat. 

2. Saat päivittäin (5 päivänä viikossa, 2 päivää levätään) sähköpostilla muistutuksen päivän treeneistä. Valmennuksessa on selkeät treeniohjeet, kuvina, videoina ja audiona. Harjoitukset voit siis tehdä kätevästi video-ohjetta katsoen tai audiota kuunnellen.

3. Aikaa tarvitset vain noin 10 minuuttia / päivä, harjoitukset ovat hyvin sovitettavissa arkeen. Voit tehdä treenit missä ja milloin sinulle parhaiten sopii. 

4. Haasteen materiaalit ovat käytössäsi 2 kk ostosta, joten voit aina palata ohjeisiin ja käydä valmennusta läpi halutessasi myös omaan tahtiin.

5. Suosittelemme tallentamaan materiaalit omalle koneelle jolloin, treeniohjeet säilyvät sinulla aina.

Tule mukaan!

Aloita 4-viikon treenihaaste jo tänään ja haasta mukaan myös ystäväsi, äitisi, siskot ja työkaverit. Hinta vain 4,90 € (norm. 19,90 €)!

Kyllä, kiitos!
Yhteistyökumppanina Mehiläinen

Vuokkoset mukana haasteessa

Vuokkoset toimivat syksyn Lantionpohjan treenihaasteen sponsorina. Jaamme Vuokkoset -brändin kanssa samoja arvoja naisten hyvinvointiin ja ekologisuuteen liittyen. Tiesitkö muuten, että Vuokkoset on ainoa kotimainen kertakäyttöisten naistenhygieniatuotteiden valmistaja. Vuokkoset Bio siteiden ja pikkuhousunsuojien pintakuitu on pehmeää, aitoa 100% luomupuuvillaa ja imukerros klooritonta selluloosaa Suomen metsistä.

6 syytä valita Vuokkoset Bio:
1. 0% hajusteita eikä sisällä mitään turhia kemikaaleja
2. Biohajoava
3. Vegaaninen 
4. Vuokkoset on herkkäihoisen paras valinta ja ne valmistetaan yhteistyössä Allergia-, Iho- ja Astmaliiton kanssa.
5. Vuokkoset Bio-tuotteille on myönnetty ympäristövastuullisuudesta kertova EU ympäristömerkki sekä Joutsenmerkki.
6. Vuokkoset Bio -sarjan tuotteilla hiilijalanjälki on nyt nolla.


Ota myös @vuokkoset IG-tili seurantaan, josta saat paljon hyviä vinkkejä naisten hyvinvointiin ja kuukautisiin liittyen.

Lue lisää

Usein kysytyt kysymykset

Hyvinvointikirjasto

Blogikirjoituksia ja artikkeleita äideille. Aiheina  mm. terveys, treeni, ravinto, synnytys, raskaus ja vauva-arki.

7 syytä miksi naisten kannattaa tehdä kyykkyjä

Oct 13, 2021

Lantionpohjan salaisuus

Oct 10, 2021

Viisi syytä huomioida lantionpohja jo raskausaikana

Oct 05, 2021

Haasta sisäinen sohvaperunasi: Osallistu treenihaasteeseemme

Sep 28, 2021

Tilaa Nordic Fit Maman uutiskirje

Tilaa Nordic Fit Maman uutiskirje. Saat viikoittain ajankohtaista tietoa läpsiperheille ja äideille, treeni- ja ravintovinkkejä sekä rahanarvoisia etuja.