LIITY JÄSENEKSI

Juoksuvalmennus

Aloita juoksu tai palaa turvallisesti juoksun pariin raskauden ja synnytyksen jälkeen.
Liittymällä jäseneksi saat kaikki Nordic Fit Maman valmennukset käyttöösi ja voit aloittaa heti. 

LIITY NYT MUKAAN

Juoksun pariin nousujohteisesti ja tuloksekkaasti

Juoksuvalmennus on 4-viikon tehokas valmennus, jonka avulla aloitat juoksun tai palaat takaisin juoksun pariin turvallisesti raskauden ja synnytyksen jälkeen. Valmennus sopii sekä nollasta aloittaville että jo hieman kuntoaan kasvattaneille. Valmennuksessa on erilliset harjoitusohjelmat kummallekin tasolle.

Juoksutekniikan ohjauksen lisäksi valmennus sisältää ohjeet juoksua tukevaan lihaskunto- ja liikkuvuusharjoitteluun. Valmentajinasi toimivat Nordic Fit Maman Riina Laaksonen ja Vauhtisammakon Anni Liukka.

 

Juoksuvalmennus 
sisältää:

4-viikon juoksuohjelma

Valmennukseen sisältyy kaksi eri tasoista ohjelmaa (taso 1 & 2). Aloita harjoittelu noudattamalla oman kuntotasosi mukaista ohjelmaa.

apua virtsankarkailuun

Viikottaiset juoksutekniikka-klinikat

Nosta treenisi tehoa ja paranna juoksusi tekniikkaa viikoittaisilla juoksuklinikoilla. Saat tekniikkaharjoitteluun viikoittain video-ohjeet. 

Juoksua tukeva oheisharjoittelu

Riittävä lihaskunto ja liikkuvuus ovat tärkeitä optimaalisen juoksutekniikan kannalta. Saat ohjeet sekä juoksua tukevan liikkuvuuden että lihaskunnon harjoitteluun. 

Tavoitteellisuus

Opit harjoittelemaan tehokkaasti ja tuloksellisesti ja näin pääset nauttimaan juoksukuntosi kasvusta. 

Aloita jo tänään!

Ota juoksu haltuun 4-viikon ohjatulla valmennuksella.
Liittymällä Nordic Fit Maman jäseneksi (alk. 16,60€ / kk) saat kaikki valmennukset käyttöösi ja voit aloittaa heti!

LIITY NYT MUKAAN

Valmennuksen avulla:

✔️ Opit kuinka aloittaa juoksuharjoittelu (raskauden ja synnytyksen jälkeen) turvallisesti asiantuntijoiden laatiman ohjelman avulla. 

✔️ Rakennat vahvan perustan, mikä on edellytys kovemmalle juoksuharjoittelulle tulevaisuudessa 

✔️ Saat omalle tasollesi sopivan, nousujohteisen juoksuohjelman valmennuksen 4 viikon ajalle.

✔️ Opit kuinka voit vahvistaa lihaskuntoasi ja kehittää liikkuvuuttasi siten, että saat juoksusta enemmän irti.

✔️ Lisäät liikkuvuutta ja ehkäiset jumeja yksinkertaisilla liikkuvuusharjoituksilla.

✔️ Opit treenaamaan kestävyyden eri osa-alueet huomioiden.

✔️ Nautit juoksusta ilman kipuja ja vammoja.

LIITY NYT MUKAAN

Saat 4-viikon ajalle:

  • Treenikalenterin (taso 1 & 2).
  • Viikoittaiset juoksuklinikat, joissa käydään läpi juoksun tekniikkaa.
  • Ohjeet juoksua tukeviin lihaskunto- ja liikkuvuusharjoituksiin.
  • Liikkuvuustreenin, jonka teet helposti missä tahansa. 
  • Hengitysharjoituksia.
  • Koko kehoa rauhoittavan palautumisharjoituksen ja paljon muuta!
LIITY NYT MUKAAN

Palautteita valmennuksesta:

 ”Neljä viikkoa oli sopiva aika luoda juoksusta taas rutiini. Treenin tarpeeksi rauhallinen juoksumäärän lisääminen sai juoksuhimon päälle (ens kerralla saa juosta taas enemmän). Kunto nousi huomaamatta eikä tullut rääkki 'en pysty juoksemaan' oloa.

"Mieli on virkeämpi ja arki taaperon kanssa tuntuu kevyemmältä. Jaksoin paremmin arjessa hoitaa viikon rutiinit ja myös treenata."

"Parasta oli tarkat ohjeet lenkkeihin, mm. intervallien kestot. Liikkuvuus on kasvanut ja erilaiset jumit, kivut ja säryt ovat vähentyneet."

Aloita jo tänään!

Ota juoksu haltuun 4-viikon ohjatulla valmennuksella.
Liittymällä Nordic Fit Maman jäseneksi (alk. 16,60€ / kk) saat kaikki valmennukset käyttöösi ja voit aloittaa heti!

LIITY NYT MUKAAN
Nordic Fit Maman verkkovalmennukset

Miten juoksuvalmennus toimii?

1. Liittymällä Nordic Fit Maman jäseneksi pääset aloittamaan samantien.

2. Saat päivittäin sähköpostilla muistutuksen päivän treeneistä ja selkeät treeniohjeet, kuvineen ja videoineen. Treenejä on viikoittain 2-3, ja aikaa treenin tekemiseen tarvitset noin 30-40 min.

3. Valmennuksen materiaalit ovat käytössäsi niin kauan kuin olet jäsenenä, joten voit aina palata ohjeisiin. Ja tehdä valmennusta omaan tahtiisi. Jos aloitat tasolta 1, voit esimerkiksi jatkaa toisen kuukauden tason 2 ohjeiden mukaan. 

Valmennuksen sisältö on ytimekästä ja kannustavaa, pitkistä romaaneista ei ole kyse, vaan enemmänkin siitä, että olemme paketoineet sinulle tässä vaiheessa tärkeän teorian inspiroivaan muotoon, tekstiksi ja videoiksi. 

LIITY NYT MUKAAN

Kenelle?

Valmennus sopii sekä juoksua aloitteleville että jo jonkin verran kuntoaan raskauden ja synnytyksen jälkeen kohottaneille. Harjoituksista löytyy vaihtoehdot sekä aloitteleville (taso 1) että jo jonkin verran liikkuville (taso 2). 

Synnytyksen jälkeen suosittelemme odottamaan vähintään 3kk, mielellään 4-6kk ennen juoksuharjoittelun aloittamista. 

Valmennus sopii kenelle vaan juoksun maltilliseen ja ohjattuun aloitukseen, sekä jos kaipaat juoksua tukevaa oheisharjoittelua.  

Sytytä sisälläsi kytevä juoksun ilo!

Olemme koonneet parhaat oppimme 4-viikon juoksuvalmennukseksi, jonka tarkoitus on sytyttää sisälläsi kytevä juoksun ilo, ei lisätä suorituspaineita tai stressiä, vaan sopivalla, nousujohteisella harjoittelulla tuoda juoksu osaksi arkea ja saada näin lisää energiaa.

Olemme saaneet paljon kiitosta valmennustemme matalan kynnyksen aloitusmahdollisuuksista ja lempeästä, mutta motivoivasta otteesta. 

LIITY MUKAAN NYT

Valmentajat:

Riina Laaksonen

Valmentajanasi ja tukenasi koko valmennuksen ajan toimii äitiysliikuntaan erikoistunut personal trainer ja Nordic Fit Maman perustaja, Riina Laaksonen. 

Anni Liukka

Toinen juoksuvalmennuksen valmentajista on toistakymmentä vuotta juoksua valmentanut Anni Liukka. Anni on koulutukseltaan myös personal trainer sekä ryhmäliikunnanohjaaja.

Juoksu sopii erinomaisesti lapsiarkeen

"Juoksu on tehokas laji kunnon nostamiseen. Se myös koetaan usein lapsiperhearjessa helpoksi harrastukseksi, koska se ei ole aikaan eikä paikkaan sidottua. Juoksu monesti mielletään suorittavaksi harjoitteluksi ja kovaksi lajiksi. Pääasiassa juoksuharjoittelun tulisi kuitenkin olla kevyttä peruskestävyysharjoittelua, eikä kovia raastotreenejä.

Tämän vuoksi juoksu sopii erinomaisesti myös lapsiarkeen, joka saattaa olla välillä stressaavaa ja esim. yöuniltaan katkonaista. Autamme sinua aloittamaan juoksun siten, että se tuntuu hyvältä ja saat sen pysyvästi arkeesi."
- valmentajasi Riina & Anni

LIITY MUKAAN NYT