Kehtaanko kysyä podcast äideille, klikkaa ja kuuntele!

Nordic Fit Mama juoksuvalmennus

Aloita juoksu tai palaa turvallisesti juoksun pariin raskauden ja synnytyksen jälkeen.
Opi harjoittelemaan nousujohteisesti kestävyyden eri osa-alueet huomioiden.
Kesto 4 viikkoa. Hinta: 39,90€
SYYSALE hinta 19,90€

KYLLÄ, KIITOS!

Juoksun pariin nousujohteisesti ja tuloksekkaasti

Juoksuvalmennus on 4-viikon tehokas valmennus, jonka avulla aloitat juoksun tai palaat takaisin juoksun pariin turvallisesti raskauden ja synnytyksen jälkeen. Valmennus sopii sekä nollasta aloittaville että jo hieman kuntoaan kasvattaneille. Valmennuksessa on erilliset harjoitusohjelmat kummallekin tasolle. Juoksutekniikan ohjauksen lisäksi valmennus sisältää ohjeet juoksua tukevaan lihaskunto- ja liikkuvuusharjoitteluun. Treenit sovitat helposti arkeesi ja teet ne missä ja milloin sinulle parhaiten sopii. Valmentajinasi toimivat Nordic Fit Maman Riina Laaksonen ja Vauhtisammakon Anni Liukka.

 

Valmennukseen sisältyy:

4-viikon juoksuohjelma

Valmennuksen juoksuohjelma kestää neljä viikkoa ja koostuu kahdesta eri tasoisesta ohjelmasta (taso 1 & 2). Aloita harjoittelu noudattamalla oman kuntotasosi mukaista ohjelmaa.

Viikoittaiset juoksutekniikka-klinikat

Nosta treenisi tehoa ja paranna juoksusi tekniikkaa viikoittaisilla juoksuklinikoilla. Keskitymme joka viikko yhteen, tärkeään asiaan, jonka harjoitteluun saat video-ohjeet. 

Juoksua tukeva oheisharjoittelu

Riittävä lihaskunto ja liikkuvuus ovat tärkeitä optimaalisen juoksutekniikan kannalta. Valmennuksesta saat ohjeet sekä juoksua tukevan liikkuvuuden että lihaskunnon harjoitteluun. 

Tavoitteellisuus

Opit koostamaan juoksuharjoitukset sellaisiksi, että saat niihin käyttämästäsi ajasta mahdollisimman suuren hyödyn irti. Opit harjoittelemaan tehokkaasti ja tuloksellisesti ja näin pääset nauttimaan juoksukuntosi kasvusta. 

Tervetuloa mukaan!

Ota juoksu haltuun 4-viikon ohjatulla valmennuksella. SYYSALE hinta: 19,90€ Huom! Meillä käy myös liikuntaedut!

Miten juoksuvalmennus toimii?

Treenejä on viikoittain 2-3, ja aikaa treenin tekemiseen tarvitset noin 30-40 min.

Valmennuksen voit aloittaa milloin tahansa. Valmennuksen ensimmäisen viikon materiaali aukeaa aloittaessasi, toinen viikko viikon päästä jne. Saat sähköpostimuistutuksen harjoituksista jokaisena treenipäivänä. Lisäksi kaiken materiaalin ja harjoitukset löydät valmennusalustalta, mistä saat ne myös tallennettua itsellesi.

Valmennuksen sisältö on ytimekästä ja kannustavaa, pitkistä romaaneista ei ole kyse, vaan enemmänkin siitä, että olemme paketoineet sinulle tässä vaiheessa tärkeän teorian inspiroivaan muotoon, tekstiksi ja videoiksi. 

Kenelle?

Valmennus sopii sekä juoksua aloitteleville että jo jonkin verran kuntoaan raskauden ja synnytyksen jälkeen kohottaneille. Harjoituksista löytyy vaihtoehdot sekä aloitteleville (taso 1) että jo jonkin verran liikkuville (taso 2). 

Jos aloittelet juoksua raskauden ja synnytyksen jälkeen, voit testata alla olevan videon ohjeiden avulla oletko valmis aloittamaan juoksun. Synnytyksen jälkeen suosittelemme odottamaan vähintään 3kk, mielellään 4-6kk ennen juoksuharjoittelun aloittamista. Hyvinvointikirjastostamme voit lukea lisää juoksun aloittamisesta raskauden ja synnytyksen jälkeen

Valmennus sopii kenelle vaan juoksun maltilliseen ja ohjattuun aloitukseen, sekä jos kaipaat juoksua tukevaa oheisharjoittelua. 

Juoksu on tehokas laji kunnon nostamiseen. Se myös koetaan usein lapsiperhearjessa helpoksi harrastukseksi, koska se ei ole aikaan eikä paikkaan juurikaan sidottua. Juoksu monesti mielletään suorittavaksi harjoitteluksi ja kovaksi lajiksi. Pääasiassa juoksuharjoittelun tulisi kuitenkin olla kevyttä peruskestävyysharjoittelua, eikä pääasiallisesti kovia raastotreenejä. Tämän vuoksi juoksu sopii erinomaisesti myös lapsiarkeen, joka saattaa olla välillä stressaavaa ja esim. yöuniltaan katkonaista. Yleinen ongelma juoksuharjoittelun aloittamisessa kuitenkin on, että sitä ei aloiteta tarvittavalla maltilla. 

Milloin voin aloittaa?

Ensimmäisen treeniviikon materiaalit aukeavat valmennusalustalle samantien kun kirjaudut sisään ja aloitat. Toinen viikko aukeaa viikon kuluttua jne. 

Mistä tiedän toimiiko valmennus?

Olemme koonneet parhaat oppimme 4-viikon juoksuvalmennukseksi, jonka tarkoitus on sytyttää sisälläsi kytevä juoksun ilo, ei lisätä suorituspaineita tai stressiä, vaan sopivalla, nousujohteisella harjoittelulla tuoda juoksu osaksi arkea ja saada näin lisää energiaa. Olemme saaneet paljon kiitosta valmennustemme matalan kynnyksen aloitusmahdollisuuksista ja lempeästä, mutta motivoivasta otteesta. 

Mitä maksaa?

Valmennus maksaa 39,90€. Valmennuksen voit maksaa myös liikuntaedulla (ohjeet löydät ylävalikon UKK-kohdasta).

Kauanko materiaali on käytössä?

Valmennuksen materiaali on käytössäsi 3 kk, joten ehdit hyvin tehdä valmennuksen omassa tahdissasi tai vaikka kahteen kertaan peräkkäin. Jos aloitat tasolta 1, voit esimerkiksi jatkaa toisen kuukauden tason 2 ohjeiden mukaan. 

Valmennuksen avulla:

  • Opit kuinka aloittaa juoksuharjoittelu (raskauden ja synnytyksen jälkeen) turvallisesti asiantuntijoiden laatiman ohjelman avulla. 
  • Rakennat vahvan perustan ja pyramidin pohjan, joka on edellytys kovemmalle juoksuharjoittelulle tulevaisuudessa sekä takaa sen, että saat harjoitella juoksusta nauttien, ilman kipuja ja vammoja.
  • Opit mitä muuta kuin lantionpohjan ja keskivartalon kunto tulee huomioida juoksuharjoittelu aloitettaessa.
  • Saat omalle tasollesi sopivan, nousujohteisen juoksuohjelman valmennuksen 4 viikon ajalle.
  • Opit kuinka voit vahvistaa lihaskuntoasi ja kehittää liikkuvuuttasi siten, että saat myös juoksusta enemmän irti.
  • Lisäät liikkuvuutta ja ehkäiset jumeja yksinkertaisilla, missä tahansa tehtävillä liikkuvuusharjoituksilla.
  • Saat tietoa siitä, millä tavalla juoksua tulisi treenata, mm. kestävyyden eri osa-alueet huomioiden.

4-viikon valmennus sisältää:

  • Treenikalenterin koko valmennuksen ajalle (taso 1 & 2).
  • Viikoittaiset juoksuklinikat, joissa käydään läpi juoksun tekniikkaa.
  • Ohjeet juoksua tukeviin lihaskunto- ja liikkuvuusharjoituksiin.
  • Liikkuvuustreenin, jonka teet helposti missä tahansa. 
  • Hengitysharjoituksia.
  • Koko kehoa rauhoittavan palautumisharjoituksen ja paljon muuta!

Valmentajasi Riina Laaksonen

Toinen juoksuvalmennuksen valmentajista on äitiysliikuntaan erikoistunut personal trainer ja Nordic Fit Maman perustaja, Riina Laaksonen (kuvassa alla).

"Juoksu on äärimmäisen tehokas, mutta samalla rankka laji, jonka vuoksi sen aloitus kannattaa tehdä maltilla. Juoksu sopii melkein mihin tahansa elämäntilanteeseen, sillä sitä voi tehdä missä tahansa ja jo suhteellisen lyhyessäkin ajassa saa erinomaisen treenin tehtyä."

Valmentajasi Anni Liukka

Toinen juoksuvalmennuksen valmentajista on toistakymmentä vuotta juoksua valmentanut Anni Liukka. Anni on koulutukseltaan myös personal trainer sekä ryhmäliikunnanohjaaja (kuvassa alla).

"Juoksun aloituksessa maltti on valttia ja liian rankka aloitus johtaa helposti siihen, että into lopahtaa pian. Valmennuksessa satsaamme perustaan ja sytytämme sisälläsi olevan juoksukipinän kunnon roihuun! "

Ilmoittaudu mukaan nyt!

Ota juoksu haltuun 4-viikon ohjatulla valmennuksella. SYYSALE hinta: 19,90€ Huom! Meillä käy myös liikuntaedut!

Close

50% Complete

Two Step

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.