Kuntouta keskivartalo raskauden jälkeen! Aloita jo tänään!

Nordic Fit Mama 1

Kuntouta keskivartalo raskauden ja synnytyksen jälkeen. 6-viikon verkkovalmennus äideille.
Hinta 89 €

OSTA VALMENNUS

Nordic Fit Mama 1 - Kuntouta keskivartalo verkkovalmennus äideille raskauden jälkeen

Valmennus vahvistaa raskauden ja synnytyksen koettelemia keskivartalon ja lantionpohjan lihaksia lempeästi ja turvallisesti. Kaikki valmennuksen harjoitukset ovat lääkärikeskus Mehiläisen asiantuntijoiden hyväksymiä. 

Hei ihana äiti,

  • Kärsitkö vatsalihasten erkaumasta?
  • Pömpöttääkö vatsa tai näytät edelleen siltä, että olet raskaana?
  • Kärsitkö virtsankarkailusta esim. yskiessä, aivastaessa tai ponnistaessa?
  • Onko seksi epämukavaa tai kivuliasta?
  • Tunnetko itsesi vieraaksi omassa muuttuneessa kehossasi?
  • Onko itsetunto heikoilla?
  • Onko olosi alavireinen?

Jos vastasit kyllä yhteen tai useampaan yllä, tämä valmennus on sopiva juuri sinulle!

Alla videolla Riinan terveiset valmennuksesta ja sen sisällöstä: 

 

Aloita jo tänään!

OSTA VALMENNUS OSTA VALMENNUS

Valmennus auttaa moneen asiaan:

Eroon selkäkivuista ja pömppövatsasta

Oikeanlaisen treenin avulla pääset eroon raskauden aiheuttamasta pömppövatsasta sekä alaselkäkivuista. Samalla myös ryhti paranee.

LUE LISÄÄ

Kuntouta vatsalihasten erkauma

Jopa 60% hiljattain synnyttäneistä naisista kärsii vatsalihasten erkaantumasta ja vielä yksi kolmasosa naisista noin vuoden kuluttua synnytyksestä. Onneksi oikeanlaisilla harjoituksilla erkaumaa on mahdollista kuntouttaa.

LUE LISÄÄ

Uskalla taas nauraa, hyppiä ja aivastaa

Virtsankarkailu synnytyksen jälkeen on yleinen ongelma, mutta ei koskaan normaalia, vaan merkki siitä, että keskivartalo ja lantionpohja eivät toimi oikein. Asiaan voit kuitenkin vaikuttaa, nopeastikin ja jopa vuosia synnytyksen jälkeen!

LUE LISÄÄ

Parempaa seksiä, kiitos!

Lantionpohjan lihakset, vatsan lihakset ja keskivartalon kunto liittyvät monella tapaa tyydyttävään seksielämään. 

LUE LISÄÄ

Loistavia tuloksia vain 10 minuutin päivittäisillä treeneillä!

Valmennus sopii kaikille synnyttäneille naisille, iästä ja fyysisestä kunnosta riippumatta.

Olitpa vasta esikoisesi synnyttänyt tai jo teini-ikäisten lasten äiti. Koskaan ei ole liian myöhäistä aloittaa lantionpohjan ja syvien vatsalihasten harjoittelua.
Valmennukseen voi osallistua heti lopputarkastuksen jälkeen ja kun sinusta itsestä hyvältä tuntuu. Jos yhtään epäröit, suosittelemme kääntymään lantionpohjan asioihin erikoistuneen fysioterapeutin puoleen ennen valmennuksen aloittamista.

OSTA VALMENNUS

Yhteistyökumppanina Mehiläinen

Kaikki Nordic Fit Mama 1 valmennuksen harjoitukset on turvallisia ja hyväksyttyjä Mehiläisen asiantuntijan, naistentautien ja synnytysten erikoislääkäri Tuuli Soinin toimesta. Yhteistyön kautta haluamme varmistaa mahdollisimman kattavat palvelut ja asiantuntijuuden äitien sekä lasten hyvinvointiin. 

LUE LISÄÄ

Valmennuksen osa-alueet

  • Lantionpohjan lihasten testaus ja tunnistaminen
  • Vatsalihasten erkauman testaus ja syvien vatsalihasten harjoittelu

  • Keskivartalo, liikkuvuus ja oma laatuaika

  • Liikkuvuus ja kaunis ryhti sekä armollisuus itseä ja elämäntilannetta kohtaan

  • Keskivartalon vahvistus ja koko kehon treeni osaksi arkea

  • Kätilön osiot sisältävät lisäharjoituksia ja syventävää tietoa mm. keskivartalon toiminnan vaikutuksesta koko kehon toimintaan, lantionpohjan lihasten vaikutuksesta seksielämään sekä emättimen ja kohdun laskeumista. Mukana kätilö ja sairaanhoitaja, Tiina Murdoch.

  • Nordic Fit Maman reseptejä tukemaan raskauskilojen pudotuksessa.

    Alla esimerkki valmennuksen harjoituksista, poikittaisen vatsalihaksen jännitysharjoitus:
 

Miten valmennus toimii?

Valmennukseen osallistuminen on helppoa.  Saat päivittäin selkeät ohjeet, kuvineen ja videoineen. Vain noin 10 minuutin päivittäiset harjoitukset ovat hyvin sovitettavissa vauva-arkeen ja voit tehdä treenit missä ja milloin sinulle parhaiten sopii. Päivittäisiltä videoilta voit halutessasi kuunnella päivän materiaalin esim. ulkolenkin yhteydessä.

Emme itse ole ainoita, jotka ovat sitä mieltä, että valmennusalusta on helppo käyttää ja valmennus vaivatonta sovittaa arkeen. Tunnustuksena näistä asioista saimme ensimmäisten digipalveluiden joukossa Design from Finland -merkin

Valmentajat

Valmentajanasi ja tukenasi koko valmennuksen ajan toimii äitiysliikuntaan erikoistunut personal trainer ja Nordic Fit Maman perustaja, Riina Laaksonen (kuvassa yllä).

Lisäksi valmentajana toimii sairaanhoitaja ja kätilö Tiina Murdoch

“Seison lämpimästi tämän valmennuksen takana ja suosittelen sitä kaikille synnyttäneille naisille! Oli ilo päästä syventämään kurssia kätilön moduulien avulla, sillä näen niin usein, että naiset jäävät yksin synnytyksen jälkeen mahdollisten vaivojen kanssa. Jos kaikki naiset tekisivät näitä harjoituksia synnytyksen jälkeen, tulevaisuuden selkävaivoilta ja naistenvaivoilta (inkontinenssi, laskeumat) vältyttäisiin paljon todennäköisemmin.” 

Kaiken valmennuksen materiaalin on käynyt läpi ja hyväksynyt Mehiläisen naistentautien ja synnytysten erikoislääkäri Tuuli Soini. Lääkäriuransa naisten kanssa toiminut Tuuli muistuttaa, että: 

"Toistaiseksi ei ole olemassa leikkausta, joka voisi korjata heikon lantionpohjan, eli jumppa on must!" 

Aloita jo tänään!

Liity nyt tuhansien tyytyväisten äitien joukkoon ja ota kehosi taas itsellesi. Hinta 89 euroa.

99% osallistujista suosittelee valmennusta

Nordic Fit Mama 1 -verkkovalmennus on auttanut jo yli 5000 naista palautumaan synnytyksestä turvallisesti ja jaksamaan paremmin vauva-arjessa. 

“Sain taas tuntuman lantionpohjan lihaksiin, apua selkäkipuihin ja enää ei tarvitse käyttää tenoja! Parasta oli ammattilaisten laatimat turvalliset ohjeet, harjoitusten helppo sovittaminen vauva-arkeen ja facebook ryhmän tuki.”

Näin kokemuksiaan kuvailee Nordic Fit Maman Kuntouta keskivartalo -verkkovalmennuksesta Evelina Lorek, kahden lapsen äiti ja liikunta-alan ammatilainen. Katso videolta Evelinan terveiset valmennuksesta:

"Sain taas tuntuman lantionpohjan lihaksiin, apua selkäkipuihin ja enää ei tarvitse käyttää tenoja! Parasta oli ammattilaisten laatimat turvalliset ohjeet, harjoitusten helppo sovittaminen vauva-arkeen ja facebook ryhmän tuki."

Evelina Lorek, kahden lapsen äiti

"Kurssi oli mulle suunnan muuttaja! Oma tyttö jo 3v ja oman terveyden takia kaikki treeni jäänyt ja tervehtyessä tuntui mahdottomalta päästä alkuun. Kurssin avulla pääsin! Sain 4 cm erkauman melkein kokonaan pois, käyn pilateksessa ja eilen kävin juoksemassa ekaa kertaa vuosiin! Joten iso kiitos! "

Jenny 39v, tyttö 3v

"Kuntouta keskivartalo -verkkokurssi sopi mun arkeen paljon paremmin kuin se, että olis pitänyt lähteä johonkin. Nyt sai itse valita, mihin aikaan päivästä harjoitukset teki. Ja kurssi oli niin paljon muutakin kun vaan harjoitukset! Se oli kaikella tavalla kokonaisvaltainen kokemus ja matka omaan itseen. Mä oon voinut tosi paljon paremmin ja saanut itsevarmuutta kurssin kautta, mikä on vaikuttanut meidän koko perhearkeen! Mulle tää oli Löydä keskivartalosi ja löydä itsesi –kokemus. Pompin muuten trampoliinilla viime viikolla ja ensimmäistä kertaa kävi niin, että ei lirahtanut housuun! Ihan mahtavaa!"

Inari Fernandez, kahden lapsen äiti

"Kiitos paljon 6viikon valmennuksesta. Siitä oli erittäin paljon apua ja huomaan todella suuren eron nykyään lantinpohjanlihaksissa ja syvissä vatsalihaksissa. Tuntuu että "paketti" on enemmän kasassa. Halusin jatkaa tätä valmennusta joten otin teidän jatkovalmennuksen ja odotan jo innolla mitä tuloksia siitä tulee 6 viikon jälkeen."


"Aloitin Kuntouta keskivartalo kurssinne kun sektiosynnytyksestä oli kulunut lähes 3 kk. Olen saanut kurssista paljon apua ja vinkkejä ja onpa vatsalihasten erkaantumakin pienentynyt. Keho alkaa pikkuhiljaa tuntua omalta! Kiitos hyvistä kuvaohjeista, niillä on hyvä jatkaa treeniä itsenäisesti."


"Nykyään lenkkeillessäni selkäni ei enää jumiudu niinkuin aiemmin. Uskon tämän ohjelman ja juuri lantionpohjan lihasten vahvistumisen olleen siihen iso apu, sillä olo alkoi ennen Nordic fit mama -ohjelman aloitusta olemaan tukala. Harmitti suuresti, kun halusi tehdä vaunulenkkejä muttei pystynyt kovien kipujen vuoksi. Kärsin myös kovista niskakivuista, jotka oireilevat pahimmillaan kovana päänsärkynä. Ohjelma on antanut vinkkejä yläselän, hartioiden ja niskojen kevyeen treenaamiseen ja vetristämiseen. Tykkään erityisen paljon keppijumpasta ja se onkin helpottanut niskajumejani. Kun jaksan tehdä liikkeet säännöllisesti, huomaan hartioideni rentoutuvan päivän rasituksista ja näin vähentävän jumien muodostumista."

Petra Pajusuo, kaksosten äiti

"Nordic Fit Mama -valmennus on valmennus, jota suosittelisin lämpimästi kaikille synnyttäneille naisille. Riina ohjeistaa lempeällä otteella äitejä turvalliseen palautumiseen ja muistuttelee myös oman ajan ottamisesta ja kehonhuollosta. Lyhyet, päivittäiset videot ovat nopea katsoa ja niiden myötä harjoitukset tulee myös tehtyä. Itseäni harmittaa se, etten tajunnut aloittaa valmennusta heti synnytyksen jälkeen, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan! Erkauman kuntoutus ei ole koskaan liian myöhäistä. Kiitos Riina mukavasta kurssista."

Anna Oinonen

"Parasta äitikurssissa oli saada tietoa aiheesta, josta ei itse tiennyt riittävästi. Vatsalihasten erkauma on tärkeä asia tutkia, jotta palautuminen etenee mahdollisimman hyvin. Itselleni liikkeet ja konkreettiset neuvot olivat parasta oppia kurssista. Niitä pystyin soveltamaan omissa treeneissäni kotona. Uskon että kurssin tiedoilla ja treeniliikkeillä oli suotuisa vaikutus palautumiseeni."

Hilla Stenlund

"Gynekologini suosittelee jatkamaan Nordic fit mama -treeniä, koska olen saanut loistavat tulokset jo muutaman viikon harjoituksella. Olen neljän jo aikuisen lapsen äiti ja minulta on poistettu kohtu aiemmin, tehty virtsarakon korjausleikkaus kahdesti ja nyt muutama vuosi sitten todettu emättimen laskeuma. Mikään ei ole aiemmin auttanut tähän vaivaan, mutta tämän jumpan avulla emättimen laskeuma on pienentynyt huomattavasti. En halua lopettaa treenaamista, kiitoksia teille mahtavasta ohjelmasta! Kunpa vain olisin saanut nämä ohjeet 39 vuotta sitten, niin olisin säästynyt monelta turhalta leikkaukselta."


"Mahtava kurssi, siis kaiken kaikkiaan mahtava!!! En ikinä uskonut, että muutaman minuutin harjoituksilla voi saada selkeitä tuloksia mutta nyt uskon, että kyllä voi. Siis aivan mahtavaa! Kehossa on niin hyvä olo, ryhti parantunut, pömppömaha pienentynyt ja keskivartalon tuki paljon parempi!"


"Kiitos mahtavasta kurssista! Tunnen konkreettisesti kuinka erkauma on pienentynyt ja keskivartalon hallinta parempaa. Tein usein liikkeitä illan aikana kun lapset jo nukkuivat (päivät välillä kiireisiä). Kevyen iltatreenin jälkeen olo on hyvä eikä mieli tee mitään epäterveellistä iltapalaa. Samoin lantionpohjan lihasten tekeminen päivittäisten askareiden lomassa on tullut kivaksi tavaksi. Kiinnitän huomiotani ryhtiin paremmin kuin aiemmin ja huomaan sen vaikuttavan itsetuntoon ja erityisesti ulkonäköön."


Aloita jo tänään!

Ota hyvinvointi omiin käsiisi vain 10min harjoituksilla / päivä! Hinta 89 euroa.

Usein kysytyt kysymykset

Valmennusmateriaali on saatavilla 6 kk ostopäivästä. Suosittelemme tallentamaan materiaalit omalle koneelle, jolloin harjoitusohjeet ovat käytössäsi ikuisesti.

Meille käy maksuvälineinä Smartum, Edenred, ePassi ja Eazybreak. 

Smartum-saldo, Edenred, ePassi & Eazybreak:
Etsi palveluntarjoajan verkkopalvelusta palveluntarjoajaksi Nordic Fit Mama tai Nordic Wellness Group. Maksa suoritus ja lähetä kuitti/ruutukaappaus ostosta sähköpostitse info(at)nordicfitmama.fi Sinulle lähetetään paluupostissa linkki valmennukseen.

Smartum- tai muut fyysiset setelit:
Voit lähettää allekirjoitetut setelit ja tiedon minkä kurssin haluat ostaa postitse osoitteeseen:

Riina Laaksonen / Nordic Fit Mama
Purjeentekijänkuja 5 A
00210 Helsinki
Laita asiasta meiliä info(at)nordicfitmama.fi. Kun setelit ovat perillä, sinulle lähetetään linkki valmennukseen.

Voit, se hyvä puoli keskivartalon harjoittamisessa on, että siihen ei ole parasta ennen –päivää, aina on hyvä hetki aloittaa! Kurssia markkinoidaan 0-12kk ikäisten vauvojen äideille, sillä kurssi ottaa vauva-arjen haasteet huomioon kokonaisuudessaan, mutta toki kuntouttavat treeniliikkeet ovat aina aloitettaessa samat. Lantionpohjan lihasten kuntoa on saatu kohennettua ja päästy eroon esim. ikävästä virtsankarkailusta vielä eläke-ikäisilläkin naisilla.

Voit osallistua. Kaikki kurssin liikkeet ovat sellaisia, että ne on turvallista tehdä, vaikka kärsisikin vatsalihasten erkaantumasta. Itse asiassa liikkeiden tarkoitus on nimenomaan auttaa erkaantuman korjaantumisessa. Kurssilta saat reilusti tietoa kuinka on turvallista treenata jos kärsii erkaumasta. Jos erkauman lisäksi sinulla on tyrä, voimakkaita selkävaivoja tai erkaantuma on suuri ja näyttää siltä, että iho on ohutta ja esim. ”syke näkyy läpi”, kannattaa olla yhteydessä paikkakuntasi lantionpohjan asioihin erikoistuneeseen fysioterapeuttiin. Lantionpohjaan erikoistuneita fysioterapeutteja voit etsiä paikkakuntakohtaisesti pelvicus.fi –sivulta.

Kyllä voit osallistua ja ehdottomasti kannattaa! Sektio on yksi suurimpia leikkauksia tällä hetkellä. Suurin osa leikkauksista tehdään nykyään tähystyksellä. Sektiossa mennään seitsemän eri vatsan kerroksen läpi, katkaistaan vatsalihakset ja hermot. On erittäin tärkeää, että keskivartaloa lähdetään harjoittamaan, jotta hermotus vahvistuu ja siten saadaan taas pikku hiljaa kaikki lihakset käyttöön tarkoituksenmukaisella tavalla. Kaikki kurssin harjoitukset voit tehdä täysin samalla tavalla riippumatta siitä oletko synnyttänyt sektiolla tai alateitse.

Kurssille voi osallistua niin pian synnytyksen jälkeen kuin hyvältä tuntuu. Kurssilla aloitetaan lantionpohjan harjoitteista, jotka olisi hyvä aloittaa mahdollisimman pian synnytyksen jälkeen. Niiden jälkeen edetään pikkuhiljaa, lempeästi syviin keskivartalon lihaksiin. Lantionpohjan lihakset aktivoituvat aina keskivartalon lihaksista ensimmäisinä. Jos niiden aktivointi ei toimi oikein, keskivartalossa saattaa hyvin todennäköisesti olla toimintahäiriöitä. Synnytyksen jälkeen kehon oloon ja kuntoon vaikuttaa hyvin moni asia ja jokaisen tilanne on aina hyvin yksilöllinen. Jos joku askarruttaa kovasti, mielummin kuin pohtia yksin, kannattaa kysyä lantionpohjan asioihin erikoistuneelta fysioterapeutilta. Kurssin aikana voit myös esittää mieltä askarruttavia kysymyksiä valmentajalle.

Itsenäisesti treenaaminen on todella hyvä asia, mutta valmennuksen yhteydessä sinulla on mahdollisuus saada myös vastauksia treenin kuluessa mahdollisiin mieleen nouseviin kysymyksiin. Valmennus tarjoaa kattavan tietopaketin kehon muutoksista, sen kuntoutuksesta ja turvallisesta treenistä raskauden ja synnytyksen jälkeen. Puhumme myös asioista, joista vielä usein vaietaan, kuten virtsankarkailusta ja miten lantionpohjan lihaksia treenaamalla voi parantaa seksuaalisuutta.   Valmennus muistuttaa säännöllisesti harjoitusten tekemisestä ja tuo ne helpolla tavalla vauva-arkeen. Lantionpohjan ja keskivartalon kuntouttamisessa säännöllisyys ja pitkäjänteisyys ovat hyvin tärkeitä. Valmennus pyrkii myös varmistamaan, että liikkeet tehdään oikein ja turvallisesti. Kun osallistujat saavat joka päivä ja jokaiseen liikkeeseen selkeät kuva-, teksti- ja video-ohjeet, pysyy liikkeidenkin oikeaoppisuus paremmin mielessä. Valmennuksessa saat liikkeisiin myös enemmän variaatiota ja keho kehittyy nopeammin saadessaan erilaisia ärsykkeitä.

Close

50% Complete

Two Step

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.