Voimaa ja kontrollia keskivartaloon vain 10min / päivä treeneillä! Aloita TÄNÄÄN!

Apua selkäkipuihin

Eroon selkäkivuista ja oma keho taas itselle

Erkaantuma on riskitekijä mm. erilaisille selkävaivoille sekä huonolle ryhdille. Lisäksi suorat vatsalihakset suojaavat keskivartaloamme ja sisäelimiämme sekä tärkeitä, suuria verisuonia, jotka kulkevat keskikehossa.

Jos tunnet vatsassasi erkaantumaa (yleisimmin erkaantuma on navan alueella sekä sen ylä- ja alapuolella), voit aloittaa kuntouttavat vatsalihasliikkeet ja testata jälleen uudelleen, säännöllisen harjoittelun jälkeen muutaman viikon päästä onko tilanne muuttunut ja erkaantuma pienentynyt (teemme tämän Kuntouta keskivartalo -valmennuksen lopuksi).

Parhaiten huolehdit lapsistasi huolehtimalla myös itsestäsi ja olemalla tyytyväinen, tasapainoinen vanhempi. Tämä auttaa myös kohtaamaan lapsen tarpeet parhaalla mahdollisella tavalla.

Close

50% Complete

Two Step

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.